معرفي برند ليكوييد كيستون

فروش محصولات وملزومات كاشت ناخن

معرفي برند ليكوييد كيستون

۹ بازديد

با فروشگاه انلاين لاكي همراه باشيد

معرفي  برند ليكوئيد كيستون

ليكوئيد كيستون، از سال 1908 فعاليت خود را شروع كرده و در زمينه كاشت ناخن و زيبايي ثابت شده است و اطمينان مشتريان خود را جلب كرده. طي سال ها تجربه كيستون در زمينه زيبايي و دندان پزشكي پيشرفت كرده و روز به روز كيفيت خود را بالاتر برده. با بيش از 400 كارمند در سراسر جهان تلاش مي كند نياز هاي مشتريان خود را تامين كند. كيستون با كسب تجربه در زمينه زيبايي تلاش مي كند محصولاتي با كيفيت به مشتريان خود ارائه دهد. هدف اصلي كيستون رضايت مشتري و تعهد است و درواقع كيفيت تضمين شده ليكوئيد كيستون در طول سال ها تجربه ثابت شده است.

چرا ليكوئيد كاشت ناخن كيستون؟

تمام مواد تشكيل دهنده ليكوئيد كيستون از مواد خام خالص تشكيل مي شوند كه در كيفيت آن نقش موثري دارد. ليكوئيد كيستون براي تمامي سطح هاي اين حرفه مناسب است به خصوص براي تازه كاران انتخاب خوبي است. چرا كه در عين داشتن كيفيت به آن ها اجازه كنترل و شكل دهي مناسب ناخن را مي دهد.

 

ليكوئيد مونومر

ليكوئيد كيستون مونومر تركيبي از سيستم بالاي مراقبت ناخن مي باشد. فرمولاسيون اين ليكوئيد براي كار با سيستم هاي پليمري طراحي شده است. انواع زيادي از ليكوئيد كيستون مونومر در رنگ هاي آبي و بنفش موجود است. و در پايان كار ظاهري زيبا و عالي دارد كه قابليت استحكام بالا در طولاني مدت را دارد. در عين حال ظاهري هموار و لطيف به ناخن مي دهد.

ليكوئيد پليمري

ليكوئيد كيستون پليمري با طراحي فوق العاده كارشنان حرفه اي توليد شده است به طوري كه اين نوع از پليمر بخاطر عدم وجود حباب در بازار بي رقيب است. همچنين شايان ذكر است در طيف گسترده اي از رنگ ها در دسترس است كه هم در هواي سرد و هم در هواي گرم قابل استفاده مي باشد. ليكوئيد كيستون پليمري به ناخني با ظاهري بي نقض و حرفه اي كمك مي كند. كه در عين هموار بودن براق هم مي باشد.

ليكوئيد پليمري رنگي

ليكوئيد كيستون پليمري رنگي، در حال حاضر با بيش از 180 رنگ در بازار موجود است. ليكوئيد كيستون در عين زيبايي، استحكامي بالا به ناخن مي دهد. همچنين قابليت حفظ رنگ بالايي براي طولاني مدت دارد.

ليكوئيد پليمري ديپ

اين نوع ليكوئيد كيستون به طور تخصصي براي رطوبت مناسب و وضوح زمان استفاده از سيستم هاي  بر پايه سايانو اكريلات  طراحي شده است.

 

 

منابع

https://dtknailsupply.com/blog/best-acrylic-powder-and-liquid-for-nails

https://www.krandp.com/category/acrylic-systems/

گروه انجمن و ترجمه مقالات فروشگاه آنلاين لاكي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.