نسل جديد لاك

فروش محصولات وملزومات كاشت ناخن

نسل جديد لاك

۹ بازديد

با فروشگاه آنلاين لاكي همراه باشيد

نسل جديد لاك

لاك آينه اي محبوبيت فراواني در بين علاقه مندان مد و زيبايي دارد. به چند دليل، براي خشك شدن نياز به دستگاه UV ندارد و نحوه استفاده از آن آسان است. لاك آينه اي ظاهر زيبايي به ناخن مي دهد كه با داشتن پيگمنت بالا كيفيتي مثل پودر كروم دارد. از ديگر دلايل محبوبيت آن مي توان به زمان كوتاه خشك شدن اين لاك اشاره كرد. كيفيت تمامي برند هاي اين نوع لاك رضايت بخش است پس اولين برندي كه دوست داشتيد را مي توان انتخاب كرد. همچنين طيف رنگي بالاي لاك آينه اي باعث شده انتخاب خوبي براي استايل هاي مختلف باشد. يك لايه از لاك پوشش قابل قبولي دارد و حداقل 3 الي 4 روز بدون لب پر شدن باقي مي ماند. برعكس انواع لاك هايي كه ديده ايد باعث زرد شدن ناخن نمي شود و اين نشانه كيفيت بالاي اين نسل جديد از لاك آينه اي است.

نحوه استفاده لاك آينه اي

بعد از اينكه با مانيكور به فرم دلخواه ناخن هايتان رسيديد بهتر است يك لايه لاك بيس بزنيد ولي خيلي غليظ نباشد. اگر در زدن لاك مرتب و تميز مشكل داريد مي توان از يك لايه مايع لاتكس استفاده كرد و آن را  بالاي ناخن بزنيد. سپس يك لايه تاپ كات بزنيد تا بافت ناخن براي لاك اصلي آماده شود. در اين مرحله يك لايه از لاك آينه اي را بزنيد. مراقب باشيد تا لاك به خوبي خشك شود براي جلوه بيشتر اين لاك مي توانيد از يك لايه تاپ كات استفاده كنيد.

 

لاك كروم يا آينه اي؟

لاك آينه اي، كيفيتي برابر لاك كروم دارد و اگر به دنبال يك لاك زيبا و براق در مدت زمان كوتاه هستيد، لاك آينه اي انتخاب خوبيست. نحوه استفاده از آن آسان است و نيازي به رفتن در سالن هاي آرايشي نيست و با كمي دقت و حوصله لاك ناخن زيبا و درخشاني خواهيد داشت. اين لاك به مدت طولاني روي ناخن باقي مي ماند كه يكي از نقاط مثبت آن است. قيمت خوب و به صرفه آن باعث شده ارزش امتحان كردن را داشته باشد. لاك آينه اي سلامت ناخن را تضمين مي كند همچنين بوي اين لاك آزار دهنده نيست و به محض بستن در، بوي لاكي در هوا باقي نمي ماند.

محصولات فروشگاه آنلاين لاكي

لاك آينه اي را به صورت آنلاين سفارش دهيد و از آن لذت ببريد. در فروشگاه آنلاين لاكي 12 مدل با رنگ هاي مختلف از اين لاك موجود است. كه در بخش لاك خارجي مي توان آن ها را مشاهده كرد.

 

 

https://polishedbyleanne.com/swatches/one-night-stand-models-own

https://www.wikihow.com/Use-Mirror-Powder-on-Nails

 

گروه انجمن و ترجمه مقالات فروشگاه آنلاين لاكي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.