لاك مات

فروش محصولات وملزومات كاشت ناخن

لاك مات

۱۰ بازديد

لاك مات

با فروشگاه انلاين لاكي همراه باشيد

در حال حاضر يكي ديگر از ترند هاي برتر دنياي لاك كه بسيار مورد توجه قرار گرفته است و بسياري كه به دنياي مد و زيبايي علاقه زيبايي علاقه دارند باعث شده به سمت اين مساله بروند پديد آمدن لاكي است كه جلوه خاصي به ناخن هاي شما ميدهد و بسيار پر طرفدار واقع شده است . لاك مات يكي از پر طرفدار ترين لاك هاي موجود مي باشد. اين لاك را به راحتي مي توانيد از سايت ما تهيه نماييد ولي اگر لاك هاي هاي براق هم خريد ايد امروز مي تونيد با آموزش ساده مات كردن لاك براق با ما همراه باشيد.

مات كردن لاك براق با استفاده از بخار

براي مات كردن لاك با استفاده از بخار كافي است كه يك رنگ از لاك هاي مورد علاقه خود بين لاك هاي برقي كه داردي را انتخاب نماييد پس از انتخاب كردن وقتي كه لاك را روي ناخنت هاي خود زديد يك ظرف كه داراي آب جوش است و هنوز دارد بخار مي كند را در جلوي دست خود قرار دهيد و ناخن هاي لاك زده خود در معرض بخار آب قار دهيد مي بينيد با گذشت چند ثانيه ناخن هاي شما تبديل به مات ميشودو جلوه خيلي خاص ومنحصر به فرداي را به شما مي دهد.

مات كردن ناخن با آرد

براي اين كار كافي است شما يك رنگ مورد علاقه خود را براي زدن لاك به روي ناخن خود انتخاب نماييد پس از اين كار در يك ظرف كوچيك مقدار لاك خود را ريخته اين ظرف بايد خيلي كوچك باشد شايد به اندازه يك سكه يا كمي  بيشتر پس از اين كار مقداري آرد را به اين لاك اضافه نماييد نوع آردش زياد مهم نيست و با استفاده از خلال دندون تركيب را به هم بزنيد تا يكدست شود پس از اين كار لاك آماده شده را با فرچه بروي ناخن هاي خود زده و از رنگ هيجان انگيز آن لذت ببريد .

مات كردن لاك با سايه چشم .

يكي ديگر از روش ها استفاده از سايه چشم مي باشد  ولي اينبار كمي متفاوت تر براي اينكار سايه چشم مورد علاقه خود را كه به لاك بي رنگ كه داريد اضافه نماييد البته بعد از پودر كرئن سايه چشم . پس ا اينكار با فرچه خود تركيب را مخلوط نماييد تا يكدست شود و حالا لاك مورد علاقه شما به صورت مات آمادست و شما مي توانيد رنگ ناخن خود را با سايه چشم خود ست نماييد.

  


منبع :

https://en.wikipedia.org/wiki/Nail_polish

تيم انجمن و ترجمه مقالات فروشگاه انلاين لاكي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.