لاك ژل ( ژليش )

فروش محصولات وملزومات كاشت ناخن

لاك ژل ( ژليش )

۱۱ بازديد

لاك ژل ( ژليش )

با فروشگاه انلاين لاكي همراه باشيد

در هر جايي كه حضور داشته باشد و در هر بخشي از زندگي كه باشيد يكي از چيزهاييكه در زمينه مد و در زمينه زيبايي استفاده از ژليش ناخن است و به دليل مزاياي بيشماري كه دارد در بين خانم هاي كه به مد و زيبايي علاقه دارند در بسياري از سالن هاي آرايشي از پرطرفدارترين ها همين قسمت لاك و ژليش ناخن مي باشد . ولي براي بهتر متوجه شدن فرق لاك ناخن وژليش به ادامه اين مقاله با ما همراه باشيد. قبل از هر چيزي لازم به توضيح است كه ژليش ناخن فقطو براي طراحي روي ناخن كاربرد دارد و كاملا با كاشت ناخن متفاوت است .

ژليش ناخن مراحلي است كه بر روي ناخن شما انجام مي شود تا ناخن زيباتري داشته باشيد در واقع چيزي شبيه لاك ناخن مي باشد ولي به دليل اينكه زمان بيشتري نسبت به لاك روي ناخن مي ماند و همچنين زيبايي خود را تا بلند مدت حفظ مي نمايد از اهميت ويزه اي  برخوردار است .

همانطور كه توضيح داده شد ژليش ناخن مانند لامك ناخن مي ماند و با همان فرچه شبيه لاك ناخن بروي ناخن زده مي شود ولي خيلي ديتر از لاك ناخن خشك مي شود و لازم نيست به سرعت كاري را انجام دهيد و مواظب باشيد كه لاك خشك نشود  مي توانيد با فرچه بر ارامي ژليش را پخش نماييد تا اثرات آن بر وري ناخن باقي نماند .بعد از زدن ژليش بر وري ناخن بايد ناخن هاي خود در مقابل دستگاه خشك كن و يا يو وي قرار دهيد تا خشك شود . اين دستگاه ها كه از لامپ هاي LED  و UV مي باشند فقط و فقط براي خشك كردن ژليش ناخن به كار مي روند و ژليش ناخن با هيچ چيز ديگيري به غير ازا اين موارد خشك نمي شود . براي اين ار تنها كاي است كه ناخن هاي خود با توجه به نوع برند ژليش يا خود دستگاه به مدت 1 دقيقه تا چند دقيقه بر زير دستگاه قرار دهيد و مطمئن شويد كه خشك شده است و بعد از آن مي توانديد تا چندين روز از لاك ناخن خود لذت ببريد و به اين راحتي ها اين نوع ژل از روي ناخن شما از بين نمي رود .

 

منبع :

https://www.amazon.com/gelish-nail-polish/s?k=gelish+nail+polish

گروه انجمن وترجمه مقالات فروشگاه لاكي

ژلیش ناخن یکی از روش‌های مدرن و محبوب در زمینه زیبایی و آرایش ناخن است که به کمک مواد ژلی و فن آوری‌های پیشرفته اجرا می‌شود. این فرایند باعث می‌شود ناخن‌ها به شکلی زیبا، درخشان و ماندگار دراز مدت تغذیه شوند. برای آموزش ژلیش ناخن در ابتدا، ناخن‌ها به دقت شسته و آماده می‌شوند و سپس با استفاده از فرش‌های مخصوص و مواد ژلی، ناخن‌ها شکل داده می‌شوند. پس از اعمال ژلیش، ناخن‌ها تحت نور UV یا LED قرار می‌گیرند تا ژلی‌ها تثبیت شده و ماندگاری بیشتری داشته باشند. این روش امکان اعمال طرح‌های مختلف، تغییرات رنگ و ایجاد اثرات سه بعدی را نیز فراهم می‌کند.

 

یکی از مزایای ژلیش ناخن این است که به نسبت دیگر روش‌های آرایش ناخن، ماندگاری بیشتری دارد و ناخن‌ها را از شکستن و پوسیدگی در برابر عوامل خارجی محافظت می‌کند. علاوه بر این، این روش امکان ایجاد طرح‌های پیچیده و هنری را فراهم می‌کند که برای علاقمندان به زیبایی ناخن، یک گزینه جذاب محسوب می‌شود. همچنین، با توجه به انعطاف پذیری بالای مواد ژلی، امکان تغییر شکل و طرح ناخن‌ها در طول زمان نیز وجود دارد که این امر به افراد امکان می‌دهد تا به سرعت ظاهر ناخن‌های خود را تغییر دهند و با روزی دیگر ظاهر جدیدی داشته باشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.