معرفي انواع لاك شيك

فروش محصولات وملزومات كاشت ناخن

معرفي انواع لاك شيك

۱۲ بازديد

با فروشگاه آنلاين لاكي همراه باشيد

طراحي انواع لاك شيك

امروزه لاك شيك با طراحي هاي منحصر به فرد براي هر خانمي چه در عرصه مد و فشيون و چه براي استفاده شخصي حائز اهميت است. هر كس دوست دارد با بهترين ناخن هاي را داشته باشد و پيرو مد باشد. همه موارد و رنگ ها براي طراحي يك لاك شيك در دسترس است. پس چرا آن ها را امتحان نمي كنيد. اين طراحي ها ساده و در عين حال مرسوم هستند و مي توانيد ناخن هاي خود را جذاب كنيد.

 

استفاده از وكتور هاي شيك در لاك دست

مي توانيد خطوطي مانند موج هاي آب را به وجود آوريد و حتي از خط، مثلث يا اشكال ديگر استفاده كنيد. در آخر با يك تاپ كات كار را به پايان برسانيد. در غير اين صورت ، تمام تلاش شما در مدت زمان كوتاهي هدر خواهد رفت.

  • از پوليش هاي ناخن به رنگ بژ روشن و رنگ هاي آبي و سياه استفاده كنيد.
  • كساني كه عاشق رنگ هاي روشن تر هستند نيز مي توانند از رنگ صورتي استفاده كنند.

 

 

 لاك شني Sunset Nail Design Art

اين لاك شيك بسيار  جذاب است كه شما را به ياد شب و غروب كنار ساحل مي اندازد. در اين لاك از لاك شني استفاده شده است. شما حتي مي توانيد از دو رنگ ماسه اي روي ناخن خود به وجود آوريد. شما مي توانيد براي به وجود آوردن طراحي لاك شيك از رنگ هاي شني نارنجي يا زرد انتخاب كنيد. مي توانيد از لاك شني سياه در وسط ناخن استفاده كنيد. بعد از اتمام كار از تاپ كات استفاده نكنيد، زيرا ممكن است زيبايي طراحي ناخن شما هدر برود.

 

لاك شيك با طرح گل

انواع لاك دست مورد علاقه خانم ها مي تواند سليقه اي باشد و با يكديگر فرق داشته باشد. اما لاك شيك با وجود گل متفاوت و شيك به نظر مي رسد، شما مي توانيد از الگويي استفاده كنيد كه در هر ناخن طرح هاي گل ها با هم متفاوت باشند.. شما مي توانيد با استفاده از لاك ناخن طلايي به عنوان پايه و لاك مخصوص مشكي ، براي طرح ريزي گل ها استفاده كنيد.

 

منبع : https://stylesatlife.com/articles/top-nail-art-designs/

گروه انجمن و ترجمه مقالات فروشگاه ه آنلاين لاكي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.