انواع لاك

فروش محصولات وملزومات كاشت ناخن

انواع لاك

۹ بازديد

انواع لاك

با فروشگاه انلاين لاكي  همراه باشيد

شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه هنگامي كه براي خريد لاك اقدام مي كنيد به حدي تنوع بالاست كه گيج مي شويد كه بايد چه لاكي را انتخاب نماييد . پس از انتخاب رنگ لاك مهمترين مورد انتخاب نوع لاك مي باشد كه در ادامه توضيح مختصري در مورد انواع لاك مي دهيم .

لاك هاي ژله اي

اين لاك ها از نوع لاك هايي كه هستند كه جديدا به بازار عرضع شده اند . خصوصيت خوبي كه دارند دقيقا فرم ناخن شما را مي گيرند و فرم زيبايي به ناخن هاي شما مي دهند .ولي اين لاك ها فقط بايد با دستگاه uv خشك شوند . اين لاك ها استقامت زيادي دارند و به راحتي پاك نمي شوند و بايد حتما با از مواد مخصوص استفاده كرد . لاك هاي ژله اي به صورت  براق و مات و با رنگ هاي جذاب در بازار موجود است .

 

لاك هاي روكش

مورد بعدي كه لازم است به آن اشاره كنيم لاك هاي روكش هستند اين لاك ها كه به صورت بي رنگ در بازار به فروش مي رسد جهت محافظت از نا خن ها استفاده مي شود و انواع مختلفي دارد كه اگر با كيفيت باشد داراي مواد معدي و ويتامين  نيز مي باش كه جه سلامت ناخن مفيد مي باشد.

 

لاك شني

اين لاك كه به صورت دان هاي شن مي باشد و رنگ هاي متنوعي دارد فرم زيبايي به ناخن شما ميدهد و شما را منحصر به فرد مي كند .

لاك هاي ترك

اگر دوست نداريد به آرايشگاه برويد و هزينه ي زيايدي براي مانيكور ناخن  و لاك  نماييد بهترين راه استفاده از لاك هاي ترك است اين لاك ها به اين صورت مي باشند كه شما بعد از استفاده از لاك پايه بر روي ناخن خود اين لاك را بر وري ناخن خود ميزنيد و بعد از خشك شدن ظاهر جذابي به ناخن شما مي بخشد.

لاك هاي بلك لايت

اگر شما هم از آن دسته خانم هايي هستيد كه به لاك هاي خاص علاقه مند هستيد من به شما لاك هاي بلك لايت را پيشنهاد مي كنم اين لاك هاي كه به صورت ماژيك هاي هايلايت مي باشند و رنگهاي منحصر به فردي را دارند در تاريك شب مي درخشند  اين لاك ها به سرعت خشك مي شوند اما مقاومت پاييني دارند ولي بسيار جذاب  و منحصير به فرد مي باشند .

 

منبع :

https://www.purewow.com/beauty/manicure-guide

گروه انجمن و ترجمه مقالات فروشگاه انلاين پت شاپ نياوران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.