معرفي انواع لاك شني

فروش محصولات وملزومات كاشت ناخن

معرفي انواع لاك شني

۶ بازديد

 با فروشگاه آنلاين لاكي همراه باشيد

آشنايي با انواع لاك شني

ممكن است از انواع لاك هاي ژليش، آينه اي، مات خسته شده باشيد. مي توانيد براي تغيير در روحيات و سبك خود از لاك شني استفاده كنيد. بافت يك اصطلاح جديد براي ناخن هاست. شكا مي توانيد بافت هاي شني را بر روي ناخن هاي هاي خود داشته باشيد وحتي آن ها را بعد از اتمام كار مات يا براق كنيد. زمان آن رسيده كه اين نمونه لاك را امتحان كنيد و سبك خود را عوض كنيد.

بسياري از خانم ها براي لاك زدن ناخن هاي خود، خلاقيتي به كار نميبرند. فقط براي اينكه ناخن هاي خود را تغيير دهند، ممكن است ناخن هاي خود را كمي براق ، كمي مات، كمي روشن يا تيره كنند. اما اين كار هميشگي علاقه مندان مانيكور مي باشد.اما يك پوليش جديد، به اسم لاك شني توانسته است خانم ها را به سمت خود جذب كند. در اين لاك از يك پوليش و پودر لاك شني استفاده مي شود.

 

 

آنچه براي كار با انواع لاك شني نياز داريد:

  • لاك ناخن با رنگ مورد نظر براي شما

  • پودر مخصوص براي لاك شني

  • يه فويل در اندازه كوچك براي شن ها

نحوه كار با لاك شني :

  • يك لايه از لاك را به روي ناخن بكشيد.

  • تا قبل از لاك شخك شود، پودر را روي ناخن هايتان بپاشيد، و به آرامي تمام قسمت لاك را پودر بريزيد تا كاملا به لايه مرطوب بچسبد.

  • پودر هاي اصافي از لاك شني را از ناخن خود پاك كنيد.

  • و در آخر از يك تاپ كات استفاده كنيد.

نحوه ي پاك كردن

براي اين كار شما بايد ناخن هاي خود را دور يك فويل آلومينيومي بپيچيد. يك پنبه را در استون خيس كرده ، سپس آن را روي ناخن خود قرار دهيد و همه آن را با فويل آلومينيومي بپيچانيد. اين كار را با هر كدام از ناخن ها انجام دهيد و چند دقيقه صبر كنيد. مي توانيد بعد از چند دقيقه ناخن هايتان را تميز كنيد.

منبع : http://www.thedailyvarnish.com/2012/11/28/diy-liquid-sand-manicure/

https://www.independent.co.uk/extras/indybest/fashion-beauty/best-nude-nail-polish-loreal-essie-barry-m-nails-inc-morgan-taylor-a6982426.html

https://www.beautyblitz.com/latest-obsession-opi-liquid-sand-and-trick-getting-it

 

 گروه انجمن و ترحمه مقالات فروشگاه آنلاين لاكي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.