تزيين لاك ناخن

فروش محصولات وملزومات كاشت ناخن

تزيين لاك ناخن

۸ بازديد

با فروشگاه آنلاين لاكي همراه باشيد

تزيين لاك ناخن

تزيين لاك ناخن با رنگ هاي زيبا از قرنها پيش وجود داشته است ، اما هنر تزيين ناخن از چند دهه پيش طرح هاي زيباي خاصي را به خود اختصاص داده است. از رنگ هاي پاستلي گرفته تا نئون و لاك هايي اكليلي و ... گزينه هاي زيادي براي تزيين لاك ناخن براي شما وجود دارد. ما در اين مطلب چند مدل از انواع تزيين لاك ناخن را براي شما توضيح مي دهيم تا با سبك هاي جديدي از تزيين لاك ناخن آشنا شويد و براي مهماني ها و تولد از اين سبك ها استفاده كنيد.

طرح قلب

براي دوست داشتني تر شدن تزيين لاك ناخن مي توانيد از شكل قلب استفاده كنيد. براي شروع كار يك لاك با رنگ سفيد را روي ناخن بكشيد. دو يا سه رنگ از نزديك به هم مانند قرمز و صورتي را انتخاب كرده و يك قطره روي ناخن بريزيد هر كدام زير ديگري. از سنجاق استفاده كنيد و از بالا تا پايين روي قطره هاي لاك بكشيد.  كارمان تمام شد.

تزيين لاك ناخن با لاك اكليلي

يك تزيين سرگرم كننده منتظر ناخن هاي شماست. شما مي توانيد كار خود را با يك براق كننده ناخن شروع كنيد. براق كننده ناخن را روي ناخن ها بكشيد. بعد از اينكه لاك خشك شد از يك نوار باريك استفاده كنيد و آن را روي يك سوم ناخن هاي خود قرار دهيد. در مرحله ي بعدي يك لاك ناخن اكليلي برداريد و آن ها به قسمت بالاي نوار روي ناخن هاي خود بزنيد و سپس نوار را برداريد. براي اتمام كار نوار را برداريد و دوباره از يك براق كننده ناخن استفاده كنيد.

منبع : https://www.bebeautiful.in/all-things-makeup/nails/you-will-want-to-diy-these-easy-nail-polish-designs-like-now

گروه انجمن و ترجمه مقالات فروشگاه آنلاين لاكي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.