اقدامات اوليه قبل از مانيكور

فروش محصولات وملزومات كاشت ناخن

اقدامات اوليه قبل از مانيكور

۹ بازديد

با فروشگاه آنلاين لاكي همراه باشيد

اقدامات اوليه قبل از مانيكور

 براي سلامت ناخن ها و مراقبت ناخن بهتر است با اصول مانيكور ناخن آشنا باشيد. حتما قبل از مانيكور ناخن مطمئن شويد لوازم كار ضد عفوني شده و تميز است. مراقب باشيد هيچ كوتيكولي از ناخن بريده نشود اين كار باعث خونريزي و عفونت ناخن مي شود. براي زيبايي ناخن مي توان از لاك استفاده كرد ولي درصورت داشتن حساسيت به استن مي توان از انواع لاك ژل استفاده كرد كه براي پاك كردن نيازي به استن نيست.

مراقبت از ناخن

مانيكور ناخن كمك مي كند ناخن هايي زيبا و مرتب داشته باشيد. اگرچه وقت گير باشد ولي ارزشش را دارد. بين هر بار لاك زدن ناخن و مانيكور ناخن از مرطوب كننده ناخن استفاده كنيد. اين كار كمك مي كند ناخن قوي تري داشته باشيد و همچنين لاك شما لب پر نشود. براي مدت كوتاهي از لاك ناخن استفاده نكنيد تا ناخن ترميم شود و به اصطلاح استراحت كند.

مانيكور ناخن در خانه

براي مانيكور ناخن به ابزار سوهان، ناخن گير، گوشت گير، كوتيكول پوشر، كرم مرطوب كننده مخصوص كوتيكول ناخن و دست، بافر ناخن و در صورت لزوم يك بيس كات و تاپ كات ناخن احتياج داريد. اگر لاك ناخن داريد بهتر است آن را با استن پاك كنيد بعد از اينكه از تميز بودن ابزار خود مطمئن شديد، از سوهان ناخن و ناخن گير كمك بگيريد. در مانيكور ناخن سعي كنيد ناخن خيلي كوتاه نشود و با سوهان سطح و بافت ناخن را هموار كنيد. مراقب باشيد بيش از حد فشار ندهيد اينكار باعث تضعيف ناخن و همچنين شكستن آن مي شود. با دقت و به آرامي سوهان بكشيد.

 

ماساژ ناخن

بعد از مانيكور ناخن و مرتب كردن شكل ناخن، دست ها را براي چند دقيقه در ظرف خيس كن در مخلوط آب گرم نه داغ به همراه مايع تميز كننده قرار دهيد. سپس ناخن ها را خشك كنيد و با ابزار كوتيكول پوشر مانيكور ناخن، به آرامي كوتيكول ها را به عقب فشار دهيد. مراقب باشد انگشتان زخم نشود. مي توانيد با كرم يا اسكراب ناخن و دست انگشتان را ماساژ دهيد. و بعد از آن مي توانيد لاك دلخواه تان را بزنيد.

 

 

نكات مهم مانيكور

براي مانيكور ناخن ابزار زيادي وجود دارد ولي توصيه مي شود از گوشت گير استفاده نشود. چرا كه احتمال عفونت ناخن را بالا مي برد و در صورت ندانستن با نحوه كاركرد آن امكان زخم شدن انگشت بالاست. هدف از مانيكور زيبا ديده شدن دست است پس پيشنهاد مي كنيم حتما از كرم هاي ضد آفتاب استفاده كنيد با اين كار سلامتي پوست را در برابر آفتاب تضمين مي كنيد. قبل از هر مانيكور دست از ژل پاك كننده مانيكور استفاده كنيد. اگر به لاك هاي قرمز و پرتقالي علاقه مند هستيد، قبل از لاك قرمز، يك لايه بيس كات كرم بزنيد با اينكار موقع پاك كردن لاك دستتان رنگي نمي شود و لاك مدت زماني بيشتري باقي مي ماند.

 

منبع :

 

https://www.aad.org/public/skin-hair-nails/nail-care/manicure-safety/gel-manicures

https://www.wikihow.com/Give-Yourself-a-Manicure

https://www.aad.org/media/news-releases/gel-manicures-can-be-tough-on-nails

https://www.aad.org/public/skin-hair-nails/nail-care/manicure-safety

گروه انجمن و ترجمه مقالات فروشگاه آنلاين لاكي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.